2015. júl. 24.

Lakberendezési ötletek 3.

Sziasztok!

Most olyan tippeket szeretnék megosztani veletek amikkel feldobhattok egy esetleg egyhangú, színtelen szobát.

Én ezekre gondoltam:
  1. falmatricák; 
  2. színes tapéták; 
  3. díszpárnák; 
  4. függönyök
  5. családi-baráti képekkel; 



1. Az interneten bármilyen, a stílusotoknak megfelelő falmatricát találhattok. nekem ezek tetszenek:
családfafalmatrica : ezzel egybevegyíthetitek a képeket a matricákkal. De arra mindenképp vigyázzatok, hogy ne legyen túldíszített és/ vagy ízléstelen!

azidőmostvanfalmatrica : szerintem ez nagyon jól nézhet ki egy nappali falán. Akár a kanapé fölött vagy akár egy üres falrészen is.



2. Magukat a végigtapétázott szobát én személy szerint nem kedvelem, de ha csak egy falrészre kerül akkor nagyon elegánsan vagy akár otthonosan is nézhet ki. (aki ahogy akarja)


virágostapéta nekem ebben az tetszik, hogy a mögötte lévő fal színe megtalálható a virágokban is.

Vagy akár ez a színes zebra is remekül mutathat a szobádban.


Fashion-linen-Throw-Pillow-Cases-Home-Decorative-Cushion-Cover-Square-16-53. Már az előbbi #Decor bejegyzésekben láthattátok, hogy nekem milyen díszpárnák tetszenek, de azért még mutatok ;)
virágosdíszpárna ez a párna nagyon aranyos apró virág mintákkal van tele(bár gondolom látjátok is)

ebaycushions  Ebay-en nagyon sokféle dolgot találhattok olcsón. Az igaz, hogy kínai de a minősége nem rossz. Mi is szoktunk innen rendelni dolgokat. A csomag nekünk eddig mindig időben megérkezett.






4.A színes darabokkal színes lesz a szoba, ez kétségtelen. Linket sem kell mutatnom. Elég egy egyszínű anyagdarab amit átszabhattok a megfelelő méretűre.




5. Mondanom sem kell, hogy a nagyon aranyos és szeretetreméltó képgyűjteményünk helye a falon van. Persze csak a jól sikerült fényképeket rakjuk ki a hozzáillő képkeretben.






Remélem tetszettek az ötletek, ha igen akkor +1-ezzetek. Persze hozzászólni mindig ér! sziasztok

~amor91






Forrás: www.google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése