2015. júl. 9.

Csináld magad || Karkötőtartó

Pár papírgurigából egyszerűen elkészíthető egy karkötőtartó állvány is.
Ezt én is elkészítettem. :)





Szükséges dolgok, eszközök (amik a képen láthatóak):

-olló
-ragasztó (sima és cellux is kell)
-csomagolópapír
-2 méretű guriga (wc papír; kéztörlő)




1. lépés: a gurigákat fedd be csomagolópapírral, úgy, hogy a  megfelelő méretű papírt beragasztózod majd rásimítod a hengerre. Én 3 hosszúból és 2 kicsiből készítettem az állványt.





2. lépés: a kis hengerek végét vágd be úgy, hogy pont rá lehessen illeszteni a nagyobbra, majd kb a nagy guriga feléhez celluxxal ragaszd oda.

3. lépés: a hosszú henger másik oldalára ragaszd oda a másik kis hengert (amit szintén bevágtál)

4. lépés: erre megint egy hosszút. (vigyázz a második kisebb hengert mindkét oldalon vágd be!!)

5. lépés: a harmadik henger egyik végét a legfelső nagyhoz kell odaragasztani.

FIGYELEM: én az egészet ferdére csináltam, hogy az utolsó nagyobb henger meg tudja majd támasztani, aki szeretné az ennek az alját vízszintesre.

Így néz ki a végeredmény:

Tudom, nem a legjobb kivitelezés, de nekem így sikerült.
Ha tetszett, próbáld ki te is!!! ;)

~amor91





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése