2016. jún. 13.

Könyvajánló-Mókuska||1

Sziasztok!

Bocsánatot szeretnék kérni Tőletek és a blogostársaimtól is, amiért oly régen nem írtam bejegyzést, de tudjátok suli,meg ilyenek...


Elkezdek csinálni egy sorozatot, amiben pár szóval bemutatnám néhány kedvenc könyvemet. Ha ti is könyvmolyok vagytok, nyugodtan elolvashatjátok nyáron, ilyenkor úgyis több lesz a szabadidőnk.😊

Fallen-sorozat

Eddig csak az első 2 részét olvastam, de annyira magával ragadó, hogy szinte lehetetlen letenni.
Alapból is odáig vagyok ezekért az angyalos-démonos témákért, ráadásul az egész egy oltári nagy szerelmi történet... Melyik tini lánynak kell ennél több?
Nincs jobb szó: IMÁDOM


Röviden (spoiler nélkül) az első rész története:
"Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézetben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani…  
A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet. ,,
(Igen, ez a szöveg van a hátulján.) 


1. rész:



2.rész:



3.rész:



4.rész:




Vannak kiegészítő könyvei is 
(Igazság szerint én ezt olvastam elősször, de nem ajánlom,
mert alig értettem belőle valamit...)






Pluszpont: Szerintem a sorozat összes borítója fanttasztikus. ;)


Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésed,
ne habozz, gyorsan kezdj bele!:)

Mókuska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése