2015. aug. 14.

Vissza a suliba...










Sziasztok!


Ma egy vissza a suliba bejegyzéssel készültem nektek.
Én idén megyek 7-edikbe, ezért viszonylag sok füzetet vettünk. Én a lehető legegyszerűbb fajtát választottam amikre vettem egy 10 db-os mintás csomagolót. Sajnos 1 kicsi és egy nagy füzetre nem jutott ezért ezeket házilag próbálom kidíszíteni.





Az 1. füzet


Egyszerű csomagoló papírokkal (hasonló színűekkel) ragaszd be a füzetet. Különböző dekortapaszokkal is díszítheted.


A 2. füzet


1. készíts elő egy nagyobb fejű ecsetet, és különböző színű temperákat. Ezek mellett természetesen szükségünk van vízre és (pl: újságpapírral) letakart elég nagy felületre.


2. A temperákat nyomjátok ki a tubusból majd megfelelő mértékig hígítsátok fel vízzel. Majd az ecsetet felváltva nyomjátok bele a temperába majd a  füzet külső lapját pamacsoljátok tele! (érdemes a füzet borítója és az első lapja közé egy újságpapírt rakni. ;) )

3. Ha az egyik oldal megszáradt akkor folytassátok a hátulsó oldalon is.

4. Amikor már a második oldal is megszáradt akkor egy műanyag füzetborítóval fedjétek le, hogy ne sérüljön.




Nekem így sikerült, ha tetszett akkor próbáljátok ki ti is! ;)






~amor91

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése