2016. júl. 3.

Cuki kutya jelmezek

Sziasztok!

A mai bejegyzésben a kutya jelmezekről lesz szó.Megmutatom a nektek a azokat amik nekem nagyon tettszenek.

           
                                                      Hajóra fel!
                        


                      
                                                    Csak én éheztem meg amikor megláttam ezt a kutyát?






                                                      Mostmár nem kell aggódnunk Batman megmenti a várost!


         


             
                                                   Gru elhagyta a minionokat!




                                                   Tökfaragás, kész.


                                               


                                                 
                                                       Ez a kutya biztosan jön velem a moziba.                

Nekem ezek a kedvenc kutya jelmezeim. Remélem tetszett ez a bejegyés ha igen akkor +1.
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése