2016. jan. 23.

DIY Szobadecoráció

Sziasztok! Elég lehangoltnak találtam a szobám mostanság, ezért kerestem díszítési ötleteket amiket akár én is meg tudok itthon csinálni. Most ezek közül mutatok meg párat:


1. Díszpárnák.  Ha akad otthon maradék anyag aminek tetszik a mintája (vagy akár egy megunt pólóból), de ha nincs akkor a méterárú boltból vásárolt anyagból készítek huzatot. Egyszerűen az anyagot kettéhajtom majd körberajzolom a párnát filccel egy kis ráhagyással. Ezt követően pelenkavarrással a széleit bevarrom(ilyenkor még ki van fordítva) Majd kifordítom. Most jöhet a díszítés. :))
- A sarkaira varrhatok, pon-ponokat vagy rojtokat is.

- Egy póló tetejének levágása után maradt egy ,,hengeres anyagom". Utána a tetején és az alján kb 2,5 cm-erenként bevágást ejtek ú gy hogy középen maradjon kb 10 cm szabad terület. A rojtokat óvatosan meghúzom,  majd félbe hajtom és mehet is a párnára.

- Nyomtathatok ki különböző képeket olyan papírra ami textilre vasalás után ott marad.

- Csipkével kialakíthatok egy szoknyát majd egyéb maradék anyagból a ruha többi részét ;)





2. Képek a falon  Elég üres volt a szobámban egy falszakasz. Ezért kerestem itthon pár olyan képet amit számomra nagyon sokat jelent. Ezekhez kerestem képkereteket majd fel a falra és kész is.
Esetleg inspiráló szövegekkel vagy a kedvenc idézeteimből válogatva is megtölthetem a képtartókat. Ezeket kinyomtathatom, vagy magam rajzolhatom a betűket. A képernyőn tartva a lapot könnyeben leírhatom a kívánt szöveget. ^^
De akár a számítógép segítségével a képekből montázst is varázsolhatok.
A kedvenc színészemről talált posztert is kiraktam a falra. (persze keretben)
A képtartókat szobám falának színéhez választottam de akár le is festhetem.







3. Dobozolás   Egyszerűen untam már hogy a komódomon és az asztalomon a cuccaim szanaszét vannak, de amikor rendbe raktam akkor is rondán festettek, és nem volt jó rájuk nézni. Ezért fogtam pár dobozt és beledobtam a dolgaimat. Most a dezodorokra, fáslikra, kenőcsökre, hajgumikra, ilyesmikre gondolok. Így máris több hely maradt a polcomon és sokkal dizájnosabb lett az összhatás. :3




4. Hasznos dolgok a falon
Esetleg ha marad üres falam, akkor rakhatok egy szép faliórát az üres területre vagy egy sor szép fogast. :))






5. Már említett falmatricák   Mindig is szerettem volna falmatricát a szobámba, de eddig sehol sem találtam megfelelőt :/  De ez egy tényleg nagyon jó kis ötlet amivel színesebb és egyedibb lehet a szoba.









Remélem tudtam valamit segíteni. Ha tetszettek az ötletek akkor nézz körül a blogon, több hasznos ötletet is találhatsz. Hello!! :))

Képek forrás: www.google.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése