2015. dec. 15.

Karácsonyi Tag !

Sziasztok!!!

Ez lesz a blogon a legelső Tag bejegyzés !!! :)  :D

Kezdjük is el.

Kedvenc karácsonyi Illatod?
-A fahéj a  vanília és nagyon szeretem még a karamellát is.

Építettél már mézeskalács házat?
-Hát én idén kipróbáltam de inkább ne beszéljünk róla. :(

3 Csináltál-e már valaha hóembert?
-Én minden évben amikor van elég hó akkor hóembert meg iglut.

Igazi vagy műfenyő?
-Nekünk eddig műfenyőnk volt de idén igazi lesz.

A cukorpálcát vagy a mézeskalácsot szereted jobban?
-Mind a kettőt nagyon szeretem de inkább a mézeskalács.

Karácsony napján: pizsi vagy csini?
-A legtöbbször kiöltözök de pizsiben sokkal kényelmesebb.

Mikor díszítitek fel a Karácsonyfát?
-A legtöbbször 24.én de van ,hogy 23.án díszítjük.

Remélem tetszett az első Tag bejegyzés ha tetszett kommentelj +1  és kövess minket.

Sziasztok!! :)  :D
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése