2015. dec. 14.

DIY Karácsonyi ajándékötletek

Sziasztok!!! Nagy nagy késedelem után megjöttünk a karácsonyra készülődős sorozattal. Először ajándékötleteket mutatok nektek. ;) Ezeket a dolgokat többségében már elkészítettem vagy majd el fogom.


1. Zokniból hóember

Szükséges dolgok: fehér zokni; rizs-bab a megtöltéshez, cérna, gombok, szalag

A zokninak a két végét vágjátok le, hogy semmilyen hajlás ne legyen rajta! Az alját a cérnával kössétek össze, hogy egy szem bab/rizs se jöhessen ki, majd fordítsátok ki! (a kép alapján) Ez után töltsétek meg! :)
Kössétek le a tetejét is (jó erősen).
Kb felülről az 1 harmadánál cérnával húzzátok össze! Ez lesz a ,,nyaka". A teste már kész is van.
Én a nyaka köré szalagot kötöttem, és fa golyókat varrtam a gombok helyére, a szemnek pedig fekete papírból vágtam ki köröket.
Én ezek a képek alapján dolgoztam.





2. Hógömb

Szükségek dolgok: kisebb befőttesüveg; műanyag/kerámia figura; víz; csillámpor; szalag; vízállóragasztó

A befőttesüveg kupakjára a vízállóragasztóval illesszétek oda a bábút! Ha nem elég magas akkor valamilyen emelvényt használhattok. (én pl: legot használtam) Az üveget töltsétek meg vízzel, (csapvíz is jó) majd szórjatok bele csillámport! Tekerjétek rá a fedőt, fordítsátok fel, majd díszítsétek szalagokkal! ;)





3. Bajuszos bögre


Szükséges dolgok: bögre, bögrefilc/ vastagabb alkoholos filc

A bögre felsőrészére rajzoljátok a bajuszt! Utána 25-30 percre a sütőbe tegyétek be! Kész is van! :))








4. Egyedi ruha

Semmi más nem kell hozzá csak texilfesték vagy texilfilc és a kiválasztott póló. Lehetne másra is rajzolni, de először szerintem egy egyszerű pólóval próbálkozzatok.
Az anyagra vigyétek fel a megfelelő mintát majd vasaljátok ki!
De ezzel a technikával akár megfelelő anyagú tolltartókra is alkothattok egyedi mintákat. :)
Ha már ügyesebbek vagytok akkor a festékkel már farmert is festhettek.







Ennyi ötletet gondoltam volna mára. Ha tetszettek +1-ezzetek, és készítsétek el ti is! ;)
Nem sokára jönnek a decorötletek is. Sziasztook!
~amor91




Forrás: www.google.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése