2015. okt. 17.

Aktuális témánk: suli :((

Sziasztok! Már nagyon nagyon régen írtam. Részben azért is mert lefoglalt az iskola.

Mostanában rendezgettem  a ceruzáimat és találtam pár igen praktikus tárolási ötletet. Most ezekről olvashattok.


























ceruzatartó befőttes üveg


























Rakhatjátok az íróeszközeiteket házilag készített vagy boltban megvett ,,dobozokba" is. A legegyszerűbb befőttesüvegtől kezdve a fából faragott díszdobozokig bármi megfelel.
 Különböző fanoknak is készítenek a gyártók, nekem például egy Harry Potteres henger alakúm van.

Egyszer készítettem legóból. Nagyon egyszerű az elkészítése. Csupán különböző nagyságú lego elemek szükségesek



Egy kreatívabb változata:







A végére ezt az aranyos kukacot hagytam.


Remélem ,,megfogtak" az ötletek és valamit ti is elkészítetek.

 +1-ezni és kommentelni ér! :))    Sziasztok!

~amor91




Forrás: www.google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése